0 produse in cosul de cumparaturi

TinkBrand Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

Lista cu intrebari pentru clientii magazinului TinkBrand. Aici gasesti raspunsul la toate intrebarile ce tin de functionalitatea magazinului TinkBrand.


Cum să deschideţi un cont în e-shop-ul TinkBrand?

Pentru a deschide un cont în e-shop-ul nostru, faceţi click pe "Contul meu" din meniul principal şi introduceţi adresa de email, numele şi prenumele, numărul de telefon, parola, adresa de livrare si/sau adresa de facturare. Vă puteţi înregistra şi în timp ce plasaţi o comandă.

Cât durează livrarea şi cât costă?

Curier - 1-2 zile lucrătoare, cost 9,90 RON
Livrare gratuită pentru comenzi ce depășesc 150 RON.

Care sunt avantajele înregistrării în e-shop? ;

În primul rând, puteţi salva adresa de livrare şi datele de facturare, urmări comanda, trimite confirmarea şi formularele de reclamaţie şi contacta Serviciul nostru Clienţi cu întrebări legate de comenzile dumneavoastră.

Pot rezerva un produs fără să îl cumpăr?

Produsele adăugate în coş sau în listă nu sunt rezervate. Vor fi rezervate după ce efectuaţi o plată online sau după ce plasaţi o comandă achitată prin numerar la livrare.

Cum să mă asigur că procesul de cumpărare a fost realizat corect?

După ce finalizaţi procesul de cumpărare, veţi primi o confirmare a comenzii prin email.

Puteti verifica starea fiecărei comenzi după ce vă autentificaţi în cont in sectiunea "Istoric comenzi".

Puteti verifica starea fiecărei comenzi după ce vă autentificaţi în cont in sectiunea "Istoric comenzi".

Pot modifica sau anula comanda?

Da, puteţi anula comanda sunând la Serviciul Clienţi sau completând formularul online. Puteţi modifica sau anula comanda în 15 minute de la plasarea unei comenzi.

Ce trebuie să fac dacă primesc un produs deteriorat sau incorect?

Contactaţi Serviciul Clienţi. Pentru aceasta aveti formularul de contact in sectiunea <>. Compeltati formularul specificand la Subiect <>

Când este percepută suma comenzii debitate din contul meu bancar?

Suma plătită pentru produse este debitată din contul dumneavoastră după ce plasaţi o comandă, dar este transferată în contul nostru prin MobilPay doar după ambalarea şi pregătirea produselor pentru livrare.